Toate sistemele sunt operaționale
Te putem ajuta? 0377 101 459 | L-V 09:00–17:00
contact@sitebunker.ro | Program Non-Stop

Angajament de calitate SLA

Acest document conţine Angajamentul de Calitate de tip SLA oferit de EXIM HOST SRL prin intermediul SiteBunker (www.SiteBunker.ro) sau alte site-uri deținute.

Începand cu 1 martie 2021, Sitebunker.ro (EXIM HOST SRL) va garanta funcționalitatea serviciilor de hosting cu un uptime de 99.9% lunar. Uptime-ul este măsurat DOAR de către sistemele noastre de monitorizare, oferite de Uptime Doctor.
Angajamentul de calitate sau SLA (Service Level Agreement) se aplică pentru toate serviciile oferite de noi.

Astfel, dacă serviciul dvs de shared hosting, VPS sau server dedicat este afectat de o avarie (downtime) sau o lucrare de mentenanță care nu a fost anunțată în prealabil cu minim 1 ora, vă vom oferi o compensare pentru nefuncționalitate astfel:

• nefuncționalitate intre 0 și 59 de minute intr-o lună (aproximativ 0.1% din lună) – nu se oferă compensare

• nefuncționalitate peste 59 de minute intr-o lună – pentru fiecare 1 oră de downtime vă oferim 1 zi de serviciu gratuit (vom prelungi scadența serviciului dvs contractat cu 1 zi)

Pentru a beneficia de compensare, clientul trebuie să trimită o solicitare catre echipa Sitebunker.ro în maxim 14 zile de la incident, iar downtime-ul trebuie să fie confirmat de echipa noastră tehnica.

Limita maximă pentru compensare este de 1 lună (30 de zile calendaristice) adaugată în mod gratuit serviciului afectat de downtime. Disponibilitatea serviciului (Uptime-ul) se masoară pentru o lună calendaristică, excluzand perioadele de mentenanță anunțate în prealabil.

Pentru serviciile de VPS sau servere dedicate, disponibilitatea se masoară prin răspunsul serverului la interogarea de tip ping, excluzand situația în care protocolul ICMP este oprit în firewall-ul folosit de client.

Compensațiile NU se oferă dacă orice eroare respectiv nefuncționare a serviciului este cauzată sau generată de:

• defecțiuni hardware la nivel de server sau rețea
• probleme legate de DNS sau disfunctionalități la servere DNS care nu sunt controlate de EXIM HOST SRL
• funcționarea defectuoasă a serviciilor din cauze care nu se află sub controlul Sitebunker.ro sau care nu pot fi prevăzute de către Sitebunker
• întreruperea telecomunicațiilor (cauzată de factori externi), atacurile asupra rețelelor, congestionarea rețelei sau alte avarii, precum și secționarea accidentală a cel puțin unei fibre optice
• calamități naturale, cutremure, războaie
• indisponibilitatea sau funcționarea defectuoasă a unui website, server VPS sau server dedicat din motive ce țin de client (erori în website, malware, viruși, alte atacuri informatice asupra website-ului sau serverului clientului) sau a softurilor folosite de acesta.
• incendiu, viruși, hackeri, atacuri malware
• lucrări de mentenanță anunțate
• probleme de acces ale clientului cu FTP, POP3, SMTP, DNS, HTTP, HTTPS, IMAP, IP-uri blocate la nivel de firewall
• nefuncționarea corespunzatoare a unui software oferit dintr-o altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesatoare de plăți)
• atacuri DDoS, Flood, acțiuni ale autorităților, embargouri.

EXIM HOST SRL oferă garanția menționată mai sus dar nu ne asumăm răspunderea pentru nici o daună, pierdere de profit, precum și ratarea unor oportunități sau orice alte pierderi suferite de client sau de alte terțe persoane, în mod direct sau indirect.